Starta ett nytt ämne

Meddelande

Jag tycker att det är osmidigt för mig att bläddra och läsa tidigare meddelanden, samt att hitta ett meddelande då notisen försvunnit. Jag är lärare i många klasser och har därmed många elever. För att läsa skickade meddelanden och även deras kommentarer behöver jag gå in på rätt klass, rätt ämne och därefter rätt elev och därefter kunna läsa det. Om jag bara ser på mina skickade står det inte tydligt vem det är till, utan jag måste öppna alla meddelanden för att se vem som är mottagare. Väldigt tidskrävande!


Om jag dessutom bara får svar på mejlen syns de inte i Unikum, så det gäller för mig att hålla koll på hur mottagaren svarat, om jag inte svarar omgående. 


Jag önskar att meddelande-funktionen var mer som på en vanlig mejl. Att alla meddelanden hamnade under samma fönster; både skickade och mottagna. Och att det där tydligt syns vem som är avsändaren, vilket ämne, och om det är till mig som förälder eller lärare. 


Tack på förhand! Mvh Klara Leanderson

1 kommentar

Hej Klara,


Tack för din feedback. Jag tar med mig ditt önskemål till produktägare så kan de se över möjligheterna när ändringar och förbättringar görs i modulen framöver. 


Vänliga hälsningar,

Unikum Kundstöd

Logga inför att publicera en kommentar