Starta ett nytt ämne

Rensa meddelanden och meddelanden som raderats men fortfarande syns i Androidapp

Jag publicerar meddelanden på flera skolor och förskolor och ibland på specifika grupper eller klasser. Det är ett tidsödande arbete att leta efter alla meddelanden jag publicerat och det är lätt att missa dem. Lokal admin kan inte ta bort mina meddelanden, om denne i sin tur inte har behörighet till de andra enheterna. 


Om jag kunde söka efter alla meddelanden som jag skickat och därefter radera dem (utan att först avpublicera dem vilket är ett onödigt moment om meddelandet ska raderas), så skulle städning på mycket lättare och främst vårdnadshavare skulle slippa se så mycket gammal information. 


Vi har också flera vårdnadshavare som av någon anledning har en notis för ett oläst meddelande som inte längre är publicerat eller ens kvar bland utkast. Samtliga vårdnadshavare med detta problem använder Androidappen.


Mvh Viktoria

1 kommentar

Hej Viktoria, 


Vi arbetar med funktionen att kunna söka meddelanden, så håll ut så lär ditt arbete snart underlättas på den fronten!


Jag tar med mig och undersöker notisfrågan närmare med utvecklare och produktägare.


Vänliga hälsningar

Unikum Kundstöd

Logga inför att publicera en kommentar