Starta ett nytt ämne

Dubbla mail

Jag får dubbla mail gällande allt från Unikum, bortsett från testmailet man kan skicka från inställningar. Vad kan det bero på?

1 person har detta problem

Hej Ronny,


Oftast sker detta då samma e-postadress finns registrerad båda på sig själv samt barnet.

Gå in på barnets inställningar inloggad via en webbläsare och redigera profilen.


/ Unikum kundstöd.

Även jag får dubbla mail. Jag hade tidigare samma epostadress registrerad på mig själv och mina barn - men har nu ändrat detta. Dock fortsätter jag få dubbla mail. Även mina barn får nu dubbla mail till sina epostadresser.


Samma här, det har varit så här i månader. Min son som går i grundskola har inte min mejladress angiven utan sin skoladress (har ingen aning om allt kommer som dubbletter där med) och min son som går i förskolan har ingen mejladress alls angiven. Snälla fixa en lösning! 


Så här ser det ut på vår vy för båda barnen , det är som att det finns dubbla användare kopplade till våra barns användare. 

image


@Martina ta kontakt med skolan så får de undersöka varför ni ligger dubbelt.

/Unikum Kundstöd

@Fredrik Är det fortsatt ett problem för dig. Är det utskick från skolan som blir dubblett?


/Unikum Kundstöd

Hej Kimmo,


Jag kontaktade skolan och sedan dess har jag faktiskt inte fått fler dubbla mail. Fick tyvärr aldrig återkoppling från skolan ifall de ändrade något i sitt system.


Mvh,

Fredrik

Logga inför att publicera en kommentar